Veel gestelde vragen

‹ terug

Als ik een lead koop, kan ik dan de klant direct benaderen?
Ja, als u inlogt op www.keukenleads.nl ziet u direct alle gegevens NAWT + e-mail adres, aankoopwensen en tekeningen van de potentiële keuken koper.

Als de klant een keuken bij mij koopt moet ik dan provisie betalen?
Nee, u betaalt eenmalig voor de lead en heeft geen provisieverplichting.

Hoe is de kwaliteit van de adressen?
Alle leads worden door ons dagelijks gecontroleerd op dubbele adressen, foutieve e-mail adressen enz. De ervaring leert dat daarna nog rekening gehouden moet worden met ongeveer 10% uitval.

Wat zijn de te verwachten resultaten?
Uit ervaring is gebleken dat 97% van de adressen (leads) een eigen huis bezit, 87% een ontwerp heeft gemaakt met de precieze of de geschatte maten van de keuken, 96% echte aanschafplannen heeft, 53% bereid is om naar de showroom te komen en 26% een keuken aanschaft bij de keukenleverancier die de lead als eerste heeft gekocht en de klant goed heeft behandeld.

Doorslaggevend in die behandeling blijkt dat de klant eerst thuis wordt bezocht om de situatie te bekijken en te bespreken. Aansluitend hierop vindt een showroombezoek plaats.